Metamorfozy, tyle tylko.
piątek, 25 lutego 2011
L.MAMA22
Przed: Powiem krótko, nie podoba mi się.
Po: Sądzę iż jest o wiele lepiej, postawiłam na szaloną fryzurkę ;P
Przed: Mówić co jest złe?
Po: Masz ubrania, mówiąc szczerze do d*py. Nic nie szło zrobić.
Żegnam
1 komentarz:
MrsDeep12
26 lutego 2011 06:21
Niezłe, niezłe ;3
Odpowiedz
Usuń
Odpowiedzi
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Wczytaj więcej...
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Niezłe, niezłe ;3
OdpowiedzUsuń